«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -
«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 6683
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



 
تقدیم به دلشکسته ها

میگن دنیاست حیرونه
میگم نه دل پریشونه

وقتی که پشتت خالیه
یا تکیه گات پوشالیه

حتمی زمینت میزنن
امیدتم خیالیه

وقتی که پشتت خالیه
یا تکیه گات پوشالیه

حتمی زمینت میزنن
امیدتم خیالیه

با این چیزائی که دیدم
ترسم گرفته ترسیدم
دلم میخواد زار بزنم
سرمو به دیوار بزنم
زمین و زمونو بدوزم
گُر بگیرم تا بسوزم
دلم میخواد زار بزنم
سرمو به دیوار بزنم

زمین و زمونو بدوزم
گُر بگیرم تا بسوزم

یه دل دارم کارش شکستن شده
کاره دیگش تنها نشستن شده

یه دل دارم کارش شکستن شده
کاره دیگش تنها نشستن شده
دلم میخواد زار بزنم
سرمو به دیوار بزنم

زمین و زمونو بدوزم
گُر بگیرم تا بسوزم

من که تو لاکه خودم بودم
یه عمریه که من مُردم
نمی دیدی مگه هرروز سر خاک خودم بودم



نظرات شما عزیزان:

عشقمون
ساعت22:19---22 ارديبهشت 1390
یادم رفت بگم



_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%



Mahsa
ساعت0:41---26 بهمن 1389
valentinetam mobarak

Mahsa
ساعت0:28---26 بهمن 1389
salam doste khobam, mer30 k sar zadi. bazam az in kara bokon webe tam khobe khodai.

pesaraketanha
ساعت14:39---23 بهمن 1389


پسر آزاد
ساعت13:34---23 بهمن 1389
درود

بلاگ قشنگي داري غريبه. ممنون كه بهم سر زدي. لينكت كردم

پسر آزاد


هادی
ساعت12:49---23 بهمن 1389
سلام
وای که چه وب قشنگی داری
مرحبا خوشمان آمد
احسن
لینکتون کردم !


negar & vida
ساعت9:13---23 بهمن 1389
سلام غريبه....
مرسي كه انقدر بهمون سر ميزني ولي ببخش كه ما سر نزديم خدايي سرمون شلوغ بود..
راستي ما يه چيزي فهميدم جوابي كه به سميرا خانم و علي آقا دادي يه خورده شبيه ....
بيخيال!!!


amene
ساعت12:21---22 بهمن 1389
slm gharibe jon
to ham web zibay dashti
jaleb bod
age be in weblog man ham sar bezani khoshhal misham

www.happybirthday.loxblog.com


Helia
ساعت20:22---21 بهمن 1389
salam dostam hame chit aliyeeeeeee

پریا
ساعت18:13---21 بهمن 1389
سلام دوست گلم.خوبی؟ ما که همش مزاحمیم.شما کم پیدا شدین.

parnian
ساعت14:47---21 بهمن 1389
سلام دوست خوبم. من لینکت کردم و لینک شدم. وب قشنگی داری بازم بهم سر بزن مرسی

aliiiiiiiiiiii
ساعت10:42---21 بهمن 1389
سلام عزيزم. وقت كردي به وبلاگ منم سر بزن.پاسخ: ولي تو كه واسمون آدرس نذاشتي!!!! چرا نذاشتي؟؟ بازم بيا پيشمون ايندفعه آدرستم بذار باشه؟؟؟؟

mehrzad.elhami
ساعت22:49---20 بهمن 1389
ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!
آپم یه سری بزن.


سمیرا
ساعت20:48---20 بهمن 1389
سلام

تبریک میگم

وبلاگت خیلی قشنگه.

باز بیا وبلاگم.پاسخ:ولي تو كه واسمون آدرس نذاشتي!!!! چرا نذاشتي؟؟ بازم بيا پيشمون ايندفعه آدرستم بذار باشه؟؟؟؟


علی پورپالانی
ساعت14:17---20 بهمن 1389
باعرض سلام وخسته نباشید به مدیر محترم وبلاگ .
بنده مدیر سایت همسفران هستم .
اگه دوست داشتید باما به تبادل لینک بپردازید مارابانام >همسفران< لینک نماییدوسپس در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع دهید تامانیز شمارا لینک نماییم.
باآرزوی موفقیت برای شما


افسانه
ساعت12:28---20 بهمن 1389
سلام
با افتخار لینکت کردم
ممنون که سر زدی
اگه دوست داشتی چند تا عکس قشنگ ببینی یه سر بیا


بهزاد عبدی
ساعت23:26---19 بهمن 1389
سلام ممنون بهم سر زدی من لینکتون کردم ممنون میشم منم با اسم
۩۞۩ دلشکسته ۩۞۩
لینک کنید مرسی


mehrzad.elhami
ساعت21:22---19 بهمن 1389
موفقیت از آن کسانی نیست که هزگر دچار ناکامی نمی شوند بلکه متعلق به آنهایی است که هیچ گاه از مبارزه و تلاش دوباره هراس ندارند


پریا
ساعت21:01---19 بهمن 1389
سلام غریبه جون.نیستی

افسانه
ساعت14:19---19 بهمن 1389
سلام
بهت تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری
اگه دوست داشتی منو با اسم شهر فرنگ لینک کن
و خبرم کن تا لینکت کنم


نرگس
ساعت13:42---19 بهمن 1389
لینکت کردم تو هم منو بانام تنهایی های دخترونه بلینک
حداقل ادرس وبلاگ تو میذاشتی تا منم لینکت کنم


پریا
ساعت20:24---18 بهمن 1389
مرسی.امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم

پریا
ساعت20:23---18 بهمن 1389
فدات شم لینکت کردم

پریا
ساعت20:20---18 بهمن 1389
باشه عزیزم.شما هم منو زیباکده پریا فوق العاده ارزان لینک کن

پریا
ساعت20:05---18 بهمن 1389
شما که وبت قشنگتره.مرسی که نظر دادی.خوشحال میشم افتخار تبادل لینک بدین


@فرزاد@
ساعت16:15---18 بهمن 1389
سلام اگه دوس داشتی بهم سری بزن ...ولی من لینکیدمت...

mahan
ساعت12:15---18 بهمن 1389
سلم من لينكت كردم اما لينك هوشمندت عمل نميكنه مثه اينكه!!!!

گل
ساعت23:56---17 بهمن 1389
شش حرف و چهار نقطه کلمه کوتاهیه اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا
تو این کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هر کدومش دل شیر می خواد
تنهایی چشم براه بودن غم غصه نا امیدی شکنجه رو حی دلتنگی صبوری اشک بیصدا
هق هق شبونه افسردگی پشیمونی بی خبری و دلواپسی و
برای هر کدوم از این کلمات چند حرفی که خیلی راحت به زبون میاد
و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشه باید زجر و سختی هایی رو تحمل کرد
تا معانی شون رو فهمید و درست درک شون کرد
متنفرم از هر چیزی که زمان را به یاد من میاورد.... و قبل از همه ی اینها متنفرم
از انتظار ....... از انتـــــــــــــــــــــــــــ ــــظار...... از انتـــــــــــــــــــــــــــ ــــظار .. متــــــنـــــفــــــرم
zibayiha.mihanblog.com


گل
ساعت23:54---17 بهمن 1389
سيلام ميرسى كه بهم سر زدى من شما رو با اسم عاشق دلشكسته لينک كردم شما هم مارو با اسم +بی دلی هم عالمی داره لينک كن باى


نرگس
ساعت23:50---17 بهمن 1389
مرسی که سرزدی پاسخ: خواهش می کنم وظیفه بود بازم بیا این طرف ها

جواد
ساعت23:49---17 بهمن 1389
مرسی که سرزدی

تنها
ساعت23:18---17 بهمن 1389
سلام من لینکت میکنم توهم منوبانام"بی توزندگی عذابه"لینک کن

دختر خوشگل
ساعت22:36---17 بهمن 1389
slm mer30 ke be webam sar mizany webet toooooooooooope
byeeeeeeeee


reza
ساعت22:50---16 بهمن 1389
اینم عالیــــــــــــــــــــــه

زهرا
ساعت22:45---16 بهمن 1389
دل من در پی یک واژه ی بی خاتمه بود/ اولین واژه که آمد نظرم یاد تو بود.............


مروارید
ساعت21:04---16 بهمن 1389
وای چه غمگییییییییین

دختر خوشگل
ساعت20:09---16 بهمن 1389
slm alieeeeeeeeeeeee mer30 ke khabar dady

parsa
ساعت19:07---16 بهمن 1389
عالیییییییییییییییی......
مرسی که بهم خبر دادی


arezoo
ساعت18:09---16 بهمن 1389
سلام مثه همه ی مطالبتون عای بود ممنون از زحماتتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 16 بهمن 1389برچسب:تقدیم به دلشکسته ها, توسط غريبه